door Stefanie Lamers | nov 17, 2021 | Beleving
Instagram Gidsen, een functie die al langer bestaat op Instagram en waarmee je nieuwe volgers nog beter kunt bedienen. En dat is zonde! Instagram Gidsen is namelijk dé manier om content over dezelfde categorie te bundelen, producten uit te lichten of plaatsen samen...
door Stefanie Lamers | sep 21, 2021 | Content maken
Het perfecte plaatje schieten, het blijft lastig. Bij een mooie foto draait het om beleving. De beleving van een gerecht, waarbij het water al in je mond loopt als je ernaar kijkt. Op een zo’n foto komt kleur, passie en verschillende objecten en structuren...
door Stefanie Lamers | aug 25, 2021 | Beleving
We hebben er allemaal wel eens last van: geen inspiratie hebben terwijl je content moet maken. Een van de manieren om dit te voorkomen is het werken met vaste rubrieken, zodat je een houvast hebt voor de content die je moet maken. Maar soms is het ook gewoon fijn om...
door Stefanie Lamers | aug 17, 2021 | Ondernemen
Geld investeren in social media. Ik snap best dat dat heel spannend is na twee lockdowns. Je weet nog niets over hoe de toekomst gaat lopen, maar een ding weet je wel: zichtbaarheid op social media is belangrijker dan ooit geworden. Door jouw social media uit te...
door Stefanie Lamers | aug 12, 2021 | Content maken
In deze kalender neem ik de relevante dagen mee voor de horeca & foodbranche. Er zijn nog ontelbaar veel meer inhaakdagen, die je kunt vinden op inhaakkalender.com Augustus 1. Vriendinnendag2. Internationale Bierdag3. Watermeloendag4. Dag van de Oester11....
door Stefanie Lamers | aug 9, 2021 | Content maken, Social Media
Het inplannen van jouw Instagram-berichten is een van de belangrijkste dingen, wanneer het gaat om tijd besparen op social media. Het hoeft namelijk geen tijdrovend klusje te zijn, als je maar slim omgaat met jouw content (rubrieken + kalender) en het inplannen...
door Stefanie Lamers | aug 2, 2021 | Beleving
Vier jaar geleden probeerde de Febo iets “nieuws” uit. Ter ere van hun 75-jarig bestaan, brachten zij een kledinglijn uit met hun eigen merchandise. Binnen no-time was alles uitverkocht en dus maakte zij een festivalcollectie voor 2018, met als resultaat:...
door Stefanie Lamers | jul 24, 2021 | Social Media
Een belangrijk onderdeel van user generated content zijn reviews. In reviews vertellen mensen over hun ervaring bij jouw in de zaak of over jouw eten. Om alleen reviews te verzamelen in TripAdvisor, Google of The Fork en er vervolgens niets mee doen is zonde! ...
door Stefanie Lamers | mei 19, 2021 | Content maken, Social Media
Gebruik je tijd efficiënt en plan je content in. We kennen het allemaal: je weet dat je een nieuw bericht moet plaatsen, maar precies op het moment dat je het wil gaan doen heb je geen inspiratie. Mega frustrerend natuurlijk. Ik heb daarvoor een oplossing gevonden:...
door Stefanie Lamers | mei 11, 2021 | Content maken
Video content is hot, dat is het natuurlijk al een aantal jaar! Met video kan je op een mooie manier jouw boodschap overbrengen. Het is dan ook niet voor niks dat social media-gebruikers aangeven dat video content hun favoriete vorm van content is. Maar hoe kun je...