M
 

4x Waarom social media uitbesteden een goed idee is

door | aug 17, 2021 | Ondernemen | 0 Reacties

Geld investeren. Ik snap best dat dat heel spannend is na twee lockdowns. Je weet nog niets over hoe de toekomst gaat lopen, maar een ding weet je wel: online zichtbaarheid is belangrijker dan ooit geworden. 

Door jouw social media uit te besteden, zorg je ervoor dat je online zichtbaar bent én blijft ook al is jouw zaak gesloten wegens lockdown, zomervakantie óf op andere dagen wanneer je dicht bent. En of je dit nu bij mij doet of bij iemand anders, het uitbesteden van jouw social media is het zeker waard! 

Je houdt tijd over

Een contentkalender maken, rubrieken bedenken, teksten schrijven én het inplannen in een tool, social media kost veel tijd! Heel veel tijd. Goede voornemens worden snel gemaakt, maar we weten ook dat er van de meeste goede voornemens weinig over is na een aantal weken. Door jouw social media uit te besteden heb je hier geen omkijken meer naar en bespaar je een hoop frustratie en tijd! 

Je haalt kennis in huis

Een social media-account is zo aangemaakt, net als dat iedereen een tekst kan schrijven maar het echt strategisch inzetten van jouw accounts is een heel ander verhaal. Zo komt er veel meer bij kijken dan een eenmalige post voor een nieuwe menukaart of een nieuw product. Door samen te werken met een expert, haal je kennis en ervaring in huis en weet je dat jouw social media altijd up-to-date is met de laatste technieken en tools. 

Je bent consistent online aanwezig

Het is zó belangrijk om consistent online aanwezig te zijn!  Als jouw potentiele volgers niet van jouw bestaan afweten en jij bent ook niet consistent online aanwezig, gaan ze jou natuurlijk niet vinden. Blijf actief en constant zichtbaar en je volgersaantal zal groeien. Het af en toe posten is dus verleden tijd, wanneer je jouw social media laat uitbesteden. 

Er wordt voor jouw volgers gezorgd! 

Jouw klant/ gast is koning, maar als je op social media ze dagen onbeantwoord laat óf niet reageert op een reactie, dan maak je dat online niet helemaal waar. Het is belangrijk om de interactie aan te gaan en een band op te bouwen met jouw volgers, maar dat kost tijd! Door het samenwerken met een social media-marketer, weet jij dat er voor jouw online fanbase wordt gezorgd! 

Hey, Ik ben Stefanie

Hi, mijn naam is Stefanie Lamers, food-addict en als echte millennial zie je me vaak met mijn telefoon in mijn hand. Online gebeurt het. Ik help horeca-ondernemers met het creëren van een online culinaire beleving, die volledig past bij de ondernemer en hun zaak.

Categorieën

Misschien vind je dit ook interessant…

3x redenen om samen te werken met een social media-bureau

3x redenen om samen te werken met een social media-bureau

Het kan een goed idee zijn om een social media-bureau in te huren als je merkt dat je moeite hebt om een effectief en succesvol social media-plan te maken. Een social media-bureau kan je helpen om je doelgroep te bereiken en te betrekken, je merknaamsbekendheid te...

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *