fbpx

Hi ik ben Stefanie

Foodie in hart en nieren, want mijn passie voor eten is groot, groter, grootst! Voor lekker eten, maar ook uitgebreid koken. Van reizen en op die manier andere culturen leren kennen, bij voorkeur via de keuken, word ik echt intens gelukkig.

“Food is not just eating energy, it is an experience.”  – Gy Fieri

Voor mij is eten zoveel meer dan het tot je nemen van belangrijke voedingsstoffen, het is een beleving. Een culinaire beleving bestaat uit meerdere elementen, waaronder:

  • een fijne sfeer
  • de kwaliteit van de menukaart
  • emoties zoals genot en gezelligheid
  • de oprechte gastvrijheid

Ik ben ervan overtuigd dat de beleving niet ‘pas’ begint zodra gasten in je zaak komen. Geef die sfeer, die je in jouw zaak waarneemt, ook online zo treffend mogelijk weer en de beleving van jouw gastreis begint online al, via je social media.

Een krachtig & mooi verzorgde food feed laat (mij) watertanden!

Hoe groot de impact kan zijn, van sterke socials heb ik zelf ervaren toen ik in 2017 plots ernstig ziek werd. Gedurende 6 maanden had ik nergens energie of kracht voor en bracht ik mijn dagen door scrollend op social media.

Als echte food addict, zocht ik gericht naar ondernemers met een horeca- of food concept.

It made my days. 

Mensen worden gelukkig van de ultieme culinaire beleving. Ik ook!

Een beleving die van het scherm spatte, zorgde ervoor dat ik alleen nog maar sneller beter wilde worden. Zodra ik hersteld zou zijn, wist ik gelijk waar ik wilde gaan eten, om die beleving die ik online ervoer ook in het echt te gaan voelen. 

 

Marketing Food

Gelijk ging ook mijn marketeer hart harder kloppen: ik ga doen waar ik knettergoed in ben, combineren met mijn onmeetbare liefde voor eten!

En zo ontstond mijn missie: ik help horeca- en foodondernemers bij het creëren van een ijzersterke online culinaire beleving.

Voordat ik ging werken als online marketeer was ik zelf ook – enige jaren – werkzaam in de horeca. In de horeca- en foodbranche wordt keihard gewerkt om de gast volledig centraal te stellen. Waarbij elke dag gestreefd wordt naar optimale:

  • gastvrijheid
  • kwaliteit 
  • beleving 

Door gebrek aan tijd, kennis of mankracht, krijgt alleen de online beleving het minste aandacht.

  • Is dit ook herkenbaar voor jou?
  • Is jouw online marketing en social media ook het ondergeschoven kind?

Zonde toch, want je laat echt geld liggen!

75% van de horecabezoekers geeft aan dat social media invloed heeft op hun restaurantkeuze

Online zichtbaarheid is cruciaal om gevonden te worden.  Ook ik val onder die 75% die, met in de ene hand goede espresso to-go en in de andere mijn telefoon, waarop ik altijd eerst de social media van dat restaurant check, online reserveert. 

Online maak je de allereerste indruk en we weten allemaal hoe dat werkt met een eerste indruk. Zorg daarom dat deze spot on sprankelend is: via je on point socials.

Dit vergroot je naamsbekendheid, waardoor je een nog beter imago krijgt en dat zorgt weer voor, jawel: meer reserveringen van echte gasten.

Wil je samenwerken met mij?

Leuk ik kan niet wachten!

Ik help je bij het vertalen van de sfeer, van jouw persoonlijke verhaal, met de gastvrijheid die voelbaar is, van ALLES wat in jouw zaak wordt ervaren, naar de unieke online beleving. 

En met uniek bedoel ik ook uniek. Iedereen is anders, en heeft een andere strategie nodig. Door oprecht geïnteresseerd te zijn in en goed te luisteren naar jouw verhaal, zorgen we voor een perfect passende aanpak. One size does not fit all!

Denk je dat wij met jouw passie en mijn socials skills iets kunnen bereiken samen?