door Stefanie Lamers | mei 5, 2021 | Strategie
Dacht jij dat nieuwsbrieven versturen zo 2015 is, dan heb je het goed mis. Vandaag de dag is emailmarketing dé manier om zichtbaar te blijven bij je huidige gasten, om reserveringen te krijgen en voor meer bestellingen. Daarnaast is het verzamelen van e-mailadressen...
door Stefanie Lamers | apr 26, 2021 | Content maken
Rubrieken, misschien heb je er al wel eens over gehoord. Het zijn terugkerende onderwerpen in jouw contentkalender. Terugkerende items dus. Je kan het zien als een column in de zaterdagkrant of een rubriek in een magazine maar dan online. Zo’n rubriek zorgt...
door Stefanie Lamers | apr 8, 2021 | Beleving
De reis die een gast aflegt wordt ook wel de Customer Journey genoemd. De customer journey weergeeft de totale gastreis van bewustwording tot loyaliteit in kaart en laat zien welke contactmomenten er allemaal zijn. En dat begint dus veel eerder dan wanneer iemand een...
door Stefanie Lamers | apr 6, 2021 | Social Media
Influencers, het is een term waar niet iedereen positief tegenover staat. Toch kan het samenwerken met influencers heel handig zijn om jouw bereik als horecazaak of foodondernemer te vergroten. Wat is een influencer? Influencers zijn mensen die actief zijn op...
door Stefanie Lamers | aug 15, 2020 | Social Media
Een social media-kanaal is dé manier is om in contact met jouw doelgroep te komen, en dat hoef ik je natuurlijk allang niet meer te vertellen. Maar met zoveel keuze tussen de verschillende kanalen, kan het soms best lastig zijn om de meest effectieve te kiezen. In...
door Stefanie Lamers | jul 11, 2020 | Social Media
Als ondernemer kan het superspannend zijn om geld te investeren in social media-advertenties, maar neem eens een kijkje bij Facebook Ads. Begrijpelijk, ik vond het namelijk ook best spannend om geld te investeren terwijl ik niet wist of het zou werken. Waar kan je...
door Stefanie Lamers | mei 29, 2020 | Uncategorized
In januari gaat half Nederland naar de gym en een maand later zie je bijna niemand meer. Een doel stellen is makkelijk, maar je eraan houden is een stuk lastiger. Het is vaak, omdat je doel niet SMART is en met name omdat het te groot is. In deze blog leg ik je uit...
door Stefanie Lamers | mei 15, 2020 | Content maken
Als ondernemer is het van belang zichtbaar te blijven. Dit kan op verschillende manieren en het maken van een video is daar een van. Het kan soms best spannend zijn om een video van jezelf op te nemen, maar het is totaal niet moeilijk. In deze blog vertel ik hoe je in...
door Stefanie Lamers | apr 3, 2020 | Social Media, Strategie
Volg de volgende 4 stappen om een social media-strategie op te zetten voor jouw horecaonderneming. Klussen gaan niet door, opdrachtgevers zitten zelf in zwaar weer. We merken er allemaal iets van de Corona-pandemie. Om niet bij de pakken neer te gaan zetten is deze...