fbpx
4x Waarom social media uitbesteden een goed idee is

4x Waarom social media uitbesteden een goed idee is

Geld investeren. Ik snap best dat dat heel spannend is na twee lockdowns. Je weet nog niets over hoe de toekomst gaat lopen, maar een ding weet je wel: online zichtbaarheid is belangrijker dan ooit geworden.  Door jouw social media uit te besteden, zorg je ervoor...

Inhaakdagen 2021

In deze kalender neem ik de relevante dagen mee voor de horeca & foodbranche. Er zijn nog ontelbaar veel meer inhaakdagen, die je kunt vinden op inhaakkalender.com Augustus 1. Vriendinnendag2. Internationale Bierdag3. Watermeloendag4. Dag van de Oester11....
5x inspirerend: Merchandise inzetten voor jouw zaak

5x inspirerend: Merchandise inzetten voor jouw zaak

Vier jaar geleden probeerde de Febo iets “nieuws” uit. Ter ere van hun 75-jarig bestaan, brachten zij een kledinglijn uit. Binnen no-time was alles uitverkocht en dus maakte zij een festivalcollectie voor 2018, met als resultaat: de rode slippers en...
Reviews inzetten op social media

Reviews inzetten op social media

Een belangrijk onderdeel van user generated content zijn reviews. In reviews vertellen mensen over hun ervaring bij jouw in de zaak of over jouw eten. Om alleen reviews te verzamelen in TripAdvisor, Google of The Fork en er vervolgens niets mee doen is zonde! ...
Tijd besparen met social media? Plan je content in!

Tijd besparen met social media? Plan je content in!

We kennen het allemaal: je weet dat je een nieuw bericht moet plaatsen, maar precies op het moment dat je het wil gaan doen heb je geen inspiratie. Mega frustrerend natuurlijk. Ik heb daarvoor een oplossing gevonden: het werken met een contentkalender en vervolgens...
Krachtige video content voor jouw zaak

Krachtige video content voor jouw zaak

Video is hot, dat is het natuurlijk al een aantal jaar! Met video kan je op een mooie manier jouw boodschap overbrengen. Het is dan ook niet voor niks dat social media-gebruikers aangeven dat video hun favoriete vorm van content is. Maar hoe kun je video nu goed...
E-mailmarketing voor jouw horeca- of foodonderneming

E-mailmarketing voor jouw horeca- of foodonderneming

Dacht jij dat nieuwsbrieven versturen zo 2015 is, dan heb je het goed mis. Vandaag de dag zijn nieuwsbrieven dé manier om zichtbaar te blijven bij je huidige gasten, om reserveringen te krijgen en voor meer bestellingen.   Daarnaast is het verzamelen van...
Rubrieken: wat zijn het en hoe kom je eraan

Rubrieken: wat zijn het en hoe kom je eraan

Rubrieken, misschien heb je er al wel eens over gehoord. Het zijn terugkerende onderwerpen in jouw contentkalender.  Terugkerende items dus. Je kan het zien als een column in de zaterdagkrant of een rubriek in een magazine maar dan online. Zo’n rubriek zorgt...