M
 

Jouw Reels op de muziek monteren in 5 minuten

door | jun 29, 2022 | Social Media | 0 Reacties

Reels heeft een nieuwe functie toegevoegd: sjablonen! 

Sjablonen kun je gebruiken door voorinstellingen van iemand die een reel heeft gemaakt te kopiëren en zelf te gebruiken. Dat betekent dus dat je niet meer hoeft te priegelen om de jouw beeld op de beat van de muziek te monteren. Je kunt simpelweg de timing + muziek kopiëren van iemand anders. Handig! 

Hieronder leg ik je stap voor stap uit hoe je dat doet:

  1. Je gaat naar een Reels waarvan jij vindt dat je de timing en de muziek goed vindt. 
  2. Je klikt op “Sjabloon gebruiken” boven de profielnaam. 
  3. Vervolgens opent er een scherm. Instagram kijkt nu naar de timeframes van de clips die gemaakt zijn en geeft jou de mogelijkheid om deze clips in te vullen met eigen media. 
  4. Je selecteert jouw eigen videofragmenten.
  5. Instagram kiest een fragment uit jouw video en zet ze in de volgorde zoals jij ze geselecteerd hebt in jouw fotomap. 
  6. Wil je de volgorde wijzigen van de clips? Dat kan! Houd de clip lang ingedrukt tot ze beginnen te bewegen. Vervolgens kun je de volgorde van de clips wijzigen. 
  7. Wil je het fragment uit de clip wijzgen? Dat kan ook! Klik de desbetreffende clip aan en sleep het selectievakje naar het gewenste moment. 
  8. Klik op volgorde en bekijk je zojuist gemaakte Reel. 
  9. Rond de Reel af door hem aan te vullen met een omslagafbeelding, tekst en locatietag.
  10. Sla de Reel op als concept of publiceer direct. 

Je bent hier maximaal 5 minuten mee bezig!

Doe mee met mijn training Reels maken!

Hey horeca-ondernemer! Wil jij een continue stroom aan inspiratie voor Reels? En wil je precies weten hoe je Reels moet maken, wanneer je ze in moet zetten en 20 kant-en-klare voorbeelden gebruiken? Doe dan mee met de online training en volg deze training geheel waar en wanneer jij dit wil.

Misschien vind je dit ook interessant…

Reviews vragen via Instagram, zo doe je dat!

Reviews vragen via Instagram, zo doe je dat!

83% van de restaurantgasten geeft aan dat reviews invloed hebben op hun keuze. Daarnaast geeft 75% van de restaurantgasten aan dat hun keuze ook beïnvloed wordt door Social Media. Hoogste tijd om die twee te combineren dus.  Naast dat je reviews kunt delen op...

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Hey, Ik ben Stefanie

Hi, mijn naam is Stefanie Lamers, food-addict en als echte millennial zie je me vaak met mijn telefoon in mijn hand. Online gebeurt het. Ik help horeca-ondernemers met het creëren van een online culinaire beleving, die volledig past bij de ondernemer en hun zaak. 

Categorieën